10 Mayıs 2013 Cuma

Biz





1980 Akşehir doğumluyum
2008 yılında  kızım Eylül Peri dünyaya geldi.
Küçük yaşta, annemin temizlettirdiği teyellerle başladı dikiş hikayem.Ve..birgün,annemden kalan emektar yoknazın başına geçince gerisi geldi.. 

Ben ,çoğu zaman, annemin diktiği kıyafetleri giyerdim.Günlerce uğraşırdı bayramlıklarım için. Sanırım Eylül Peri de anlatacak böyle ''bayramlık ''kıyafetlerini.

Aslında çocuk kıyafeti dikmek zordur.Küçücük parçalarla ince ince uğraşırsınız.

Ama güzel olanda budur,emekle yaratılmıştır. En güzeli de cıvıl cıvıl dönen etekler.

 Şimdi bildiklerimi paylaşmaya,dikiş hikayemi bir adım ileriye taşımaya başlıyorum. 

Dikiş dikmekle tanışmak isteyenler için kolay ama temel oluşturacak modellerle,atölye çalışmaları düzenliyorum..

Ayrıca oluşturduğum ürünlerin satışını da bu blog üzerinden yapacağım.

Bu yeni adımda,bize şans dleyin..

Eylül Peri ile Perili Atölye de sihirli dikişler dikmeye bekleriz herkesi:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder